//
you're reading...
20 June 2011, 20 June 2013, 20jun2014, Announcements, Announcements 2011, Announcements 2012, Documents

بیستم ژوئن روز حمایت از زندانیان سیاسی است

بیستم ژوئن روز حمایت از زندانیان سیاسی است!

تمامی زندانیان سیاسی باید بدون قید و شرط آزاد گردند!

بیستم ژوئن روز عهد و پیمان دوباره ما برای آزادی بی قید و شرط زندانیان سیاسی و خاتمه دادن به دستگاه جنون و جنایت جمهوری اسلامی است!

مردم٬ آزادیخواهان٬ انسانهای شریف؛

جهانیان باید بدانند که این حکومت با جنایت و کشتار پابرجاست! باید بدانند که جمهوری اسلامی با چوبه دار و کشتار و شکنجه و زندان متولد شده است و با خونریزی ادامه حیات میدهد! باید با خبر شوند که این حکومت از وحشت انقلاب و خیزش و قیام مردم حاضر است دست به هر جنایتی بزند تا ساعتی بر عمر کثیف خود بیفزاید! این حکومتی درنده است که در پرونده فردی و جمعی حاکمینش صدها فقره قتل عمد خوابیده است!

جهانیان باید زجرنامه هزاران زندانی سیاسی را در طی عمر پرنکبت جمهوری اسلامی بشنوند و از حقایق هولناک این حکومت آدمکش با خبر شوند. این صدای رسای ماست که جهانیان را٬ میلیونها انسان شریف و نوعدوست را درکنار ما قرار میدهد تا امر دفاع فوری و اضطراری از هزاران زنذانی سیاسی و صدها عزیزی که هر آن چوبه دار زندگیشان را تهدید میکند را میسر کند. یورش و گروگان گیری دایمی از میان مخالفان سیاسی٬ رفتار وحشیانه با زندانیان سیاسی٬  اخبار هولناک اعدامهای دستجمعی٬ کسب و کار هر روزه این حکومت است.

بیستم ژوئن فقط یکروز نیست! یک کمپین وسیع برای سازمان دادن جنبشی اعتراضی  است که میخواهد جهان متمدن را برای پشتیبانی از خواست آزادی بی قید و شرط زندانیان سیاسی در ایران بسیج کند! واکنشی بین المللی نسبت به خطرات جدی که جان عزیزان ما را در زندانهای جمهوری اسلامی تهدید می کند٬ ایجاد نماید. بیستم ژوئن درعین حال سمبل اتحاد و عهد و پیمان ما برای آزادی بدون قید و شرط زندانیان سیاسی و پایین کشیدن چوبه های دار است!

مبارزات زندانیان سیاسی در سیاهچالهای مخوف اوین و رجایی شهر و همه زندانهای بیشمار جمهوری اسلامی حماسه ای عظیم است. این مبارزات شورانگیز لایق بزرگترین حمایت های و پشتیبانی های بین المللی است! هزاران زندانی سیاسی و خانواده های مضطرب و نگرانشان چشمشان به اقدامات بین المللی ماست.

شما ميتوانيد در اين روز در اشكال متنوع از زندانيان سياسى در ايران حمايت كنيد:
برپايى تظاهرات در مقابل سفارتخانه هاى رژيم اسلامى؛
ارسال نامه اعتراضى به رژيم ونامه به سازمانهاى بشردوست؛
برگزارى شب همبستگى با زندانيان سياسى در ايران؛

فشار به دولت کشورهای محل اقامتتان برای واکنش نشان دادن به جنایات رژيم  و محکوم کردن آن؛
افشاگرى در رابطه با جنايات رژيم و آگاهگرى در ميان مردم كشور محل اقامتتان ؛

با دهها ابتكار دیگر شما ميتوانيد روز بیستم  ژوئن را با قدرت هر چه بیشتر برگزار نماييد!

در بیستم  ژوئن امسال يكبار ديگر اعلام ميكنيم:

 زندانيان سياسى بايد بلادرنگ و بدون قيد و شرط آزاد گردند.
اعدامها بايد فورا متوقف شوند.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی

٢٠ آوریل ۲۰١١ برابر با ٣١ فروردين ١٣٩٠

Discussion

No comments yet.

Leave a comment

Follow me on Twitter